رازهای موفقیت
نوشته شده توسط : زپو

 رازهای موفقیت


سلامت روانی ، خوشبختی ،عشق و محبت و نوازش، آرمان -اخلاق انسانیت عقل وعلم ورسیدن به اهداف بزرگ در زندگی و …. اینها بخشی از راز و رمز ها ونکاتی هستند که دکتر فرهنگ هلاکویی در این مجموعه به آن اشاره کرده اند

در این مجموعه دکتر هلاکویی-از روانشناسان برجسته ی مقیم امریکا-در مورد شناخت راه های خوشبختی و میل به خوشبخت شدن ،راه های رسیدن به عشق،آرامش ،درست زندگی کردن ،آرمان های یک زندگی ایده ال ،تکامل عقل و علم در زندگی و نحوه مواجهه ی علمی ،هوشیارانه و منطقی با مسائل پیش رو در زندگی که به موفقیت و خوشبخت شدن کمک می کند به زبان ساده به بحث و موشکافی می پردازد.
به بیان ساده: بعضی به این دلیل بهتر از دیگران می شوند که برخی کارها را طور دیگری انجام می دهند. به خصوص از وقتشان بسیار بسیار بهتر از آدمهای معمولی استفاده می‌کنند.

رازهای موفقیت - هلاکویی

به طور خلاصه می توان اینگونه گفت: ” کلید همه موفقیت‌های بزرگ، دستاوردهای کلان،احترام،مقام و موقعیت و خوشبختی در زندگی آن است که بتوانی بر روی مهمترین کار و وظیفه هایت تمرکز کنی و فقط به آن فکر کنی و آن را خوب انجام دهی و تا کاملا تمام نشده دست بر نداری.
اهداف خودرا در زندگی دسته بندی کنید و برای رسیدن به مهترین آنها برنامه ریزی کنید و در سریعترین زمان ممکن سعی کنید به آنها دست یابید.برای داشتن زندگی بهتر و رسیدن به کمال آرامش ، عشق ، ایمان ، اخلاص و سلامتی تلاش کنید راه موفقیت را در زندگی خود پیش بگبربد وتا به آن نرسیده ای از حرکت به سوی خوش بخت زیستن باز نایستد.


خرید و دانلود  رازهای موفقیت






:: برچسب‌ها: رازهای ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: